پيام استاندار يزد به مناسبت گراميداشت يوم ا... سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر

استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن يوم ا... سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر پيامي صادر كرد.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است: حماسه يوم ا... سوم خرداد، كه حاصل جانفشاني و فداكاريهاي بي بديل بهترين فرزندان اين مرزو بوم است، به عنوان يکي از بزرگترين حماسه‌هاي جاودان تاريخ سراسر افتخار انقلاب اسلامي به شمار مي آيد. آزادسازي خرمشهر، كه در حقيقت متعلق به غرور و اقتدار تمام نسلهاي آينده ميهن عزيز اسلامي نيز خواهد بود، آنچنان در برگهاي كتاب رادمردي و سلحشوري مي درخشد که معمار كبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خمینی(ره) از آن به عنوان فتح ارزشهای اسلامی یاد کرده و فرمودند: فتح خرمشهر یک مسئله عادی نیست، بلکه مافوق طبیعت است.


فتح خرمشهر بخشي از تاریخ دلدادگی مردانی الهي است، كه با تكيه بر عنايت و مدد حضرت دوست و بهره گيري از درس شهادت طلبي كه از مكتب عاشورايي و علوي آموخته بودند، صحنه هاي غرورآفريني را رقم زدند كه قلدران، متكبران، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را منكوب و ذليل كرد و ننگ پشيماني را بر پيشاني آنان نهاد. به راستي كه موفقیت در آن شرایط به بهاي خون پاك و مطهر انسانهایی الهی و رزمندگانی سلحشور و فداكار که تنها رضای خداوند متعال را در نظر داشتند، بدست آمد.


در اهمیت این واقعه الهي همين بس كه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از آزادی خرمشهر به عنوان یادبود و افتخار ملی و میهنی یاد کرده و تاکید می فرمايند: حماسه فتح خرمشهر و عمليات عظيم بيت المقدس، در تاريخ اين كشور، خواهد ماند.


اينجانب با تبريك فرا رسيدن یوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر، شهر خون و حماسه و شهر پایدار در مقابل موشکها و صفیر گلوله های دشمن، به ملت عزيز ايران، ياد و خاطره همه شهيدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس- این سروهای بلند آزادی و کرامت-خصوصا سردار رشيد سپاه اسلام، شهيد محمد جهان آرا و همرزمان دليرش را گرامي داشته و به مقام شامخ آنها اداي احترام مي كنم.


موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا